thank you for opening my blog..salam sayang dari asma =)

Wednesday, December 5, 2012

rindu itu satu lumrah



assalammualaikum dan selamat tengahari semua.. korang sihat?? heee.. asma alhamdulillah sihat.. semalam happy hari ini tetiba sedih.. sayu je.. tambah2 tengok video diatas... terus air mata nie laju ja nak keluar.. ya allah.. rindunya dekat abah.. hari ini asma buat kek banyak sangat.. first nak bagi kat kengkawan.. second nak bawa pi jalan-jalan esok.. family nak pi holiday.. yeaaa... perak and cameron highland tunggu kiteorang ea... yeaaaa.. insyaallah... bila happy je, mesti teringat kat abah.. abah tak dan nak rasa kek asma.. tapi ingat lagi waktu hari raya 2008, asma ada masak rendang ayam.. alhamdulillah sempat jugak abah rasa walaupun waktu itu kami sekeluarga di hospital.. abah cakap sedap.. nanti buat lagi.. tapi... semua tu hanya tinggal kenangan.. nak makan kek ke apa pun mesti teringat kat abah.. ini esok nak pergi holiday pulak dgn family.. tapi.. abah tak da.. tak best holiday kali ini.. dulu waktu abah ada, happy je.. nak yang tu la.. yang nie laa.. macam2 laaa.. last pergi ipoh jugak.. pengalaman yang tak dapat dilupakan la disana.. di zoo taiping.. and macam2 laaa.. tapi sekarang abah dah tak da.. banyak yang dah berubah..

abah. kak rindu abah.. kuat sangat rindu kak pada abah... kak janji insyaallah suatu hari nanti kak akan jadi anak yang solehah, dan berjaya dunia dan akhirat.. kak sayang abah.. kak rindu nak kluar dengan abah.. makan dengan abah. tangkap gambar dengan abah.. kak ingat lagi, dulu kak selalu makan makanan adik, tapi abah backup kak cakap abah yang makan... lawak kan?? rindu sangat2 time tuh.. rasa baru je buat semua tu kan... tapi apa kak boleh buat, allah lebih sayangkan abah.. kak redha dengan semua ini.. insyaallah kak akan buat family kita bangga dengan kak.. abahh... kak doakan abah tenang dan bahagia di sana.. insyallah kalau ada masa kak pergi ziarah abah... abah.. kak sayang abahhhh dunia dan akhirat...

ok laa.. sampai disini sahaja entry asma kali ini.. ucapan asma, korang buat lah something yang special sementara ayah korang masih ada.. asma doakan korang berada dalam keadaan yang sihat dan happy bersama ayah tercinta dan family tersayang.. bubye... selamat bercuti... salam sayang dari asma.. assalammualaikum..


##alfatihah :'(

2 comments:

  1. takziah..
    Semoga roh abah kak asma tenang disane, dan ditempatkan digolongan yang beriman, yg Allah jnjikan.. Amiiinn..

    ReplyDelete