thank you for opening my blog..salam sayang dari asma =)

Sunday, December 9, 2012

kenangan bersama

assalammualaikum dan selamat petang semua... haaa.. korang sihat?? tak pergi mana-mana ka cuti nie?? yeaaa.. asma alhamdulillah baru balik dari bercuti bersama keluarga tercinta di cameron highland.. haaa.. mai2 asma ada satu dua story jugak la nak cerita dekat korang semua ni.. hehee... ok mai dok rapat2 sikit...

first story is 7/12/2012.. haaa.. hari nie bermula nya asma dan keluarga keluar menuju ke destinasi percutian.. tapi first kiteorang pergi rumah paksu asma dulu di tambun,ipoh.. hehehe... dah sampai pun pukul 1 lebih so singgah masjid jap.. adik asma nak solat jumaat then dah selesai kiteorang gerak pergi la rumah paksu.. then malam tu apa lagi keluar la round2 bandar ipoh.. syiok jugak laaa.. ada ict weyhh.. ahaha.. ingat kl je ada.. ipoh pun ada la bro.. hehehe... mula2 g makan domino pizza then pergi gerbang malam.. syiok weyh.. boleh usya2 mamat2 ensem..haha.. tapi tngk sekali je la, pastu tngk depan balik.. hehehe... nak tengok kiteorang makan domino.. jumm...

haaa... taraa.. ini je la yang mampu nak tnjuk..hehehe...





8/12/2012.. haaaa.. hari nie baru bermula nya destinasi perlancongan asma sekeluarga dan paksu sekeluarga.. kiteorang pergi dua biji kereta sebab tak muat.. hehehe... gerak pukul 9.30 sampai dalam pukul 11 lebih camtu laa.. dekat kan?? sebenarnya nak pergi cameron dari tambun satu jam lebih jaa.. ini sebab naik atas lagi.. tu yang lambat tu.. mula2 pergi tanah rata makan jap, then pergi ladang teh kut, then pergi ladang strawberi then shopping laa.. ikutkan disitu banyak ladang teh and strawberi.. jadi ikut je la paksu bawa pi yang mana..hehee... nak jadinya cerita waktu balik tu kan, asma muntah gara2 makan strawberi coklat banyak sangat.. pastu dengan jalan bengkang bengkok.. haa.. amek kau.. padan muka.. nasib waktu pergi ok ja.... alhamdulillah laaa.. hehehe... tidak mesti tak da mood nak holiday.. hehee... tapi adik asma yang last tu la, tak brpa nak sihat time pergi cameron.. demam.. hurmm.. nasib la larat jugak jalan2... tapi tak apa alhamdulillah selesai jugak bercuti kali ini..hehehe...jum3 terjah gambar asma..ehhehee








haaa.. ini la serba sedikit tentang percutian kali ini... best jugakk... cameron ni x la sejuk sngat macm dulu2... skrg nie biasa2 saja... pastu dah selesai semua balik laa.. kiteorang sampai rumah paksu tepat2 maghrib.. alhamdulillah..hehehe.. dah balik dengan muka letih.. solat apa semua.. then.. tutup lampu+tidoq laaa! yahhuuuu...





9/12/2012 yeahh... iaitu tairikh hari ini laa.. hari ini jugak sangat bermakna bagi asmaa.. alhamdulillah... pagi tu gerak dari rumah paksu balik aloq setaq tercinta.. hehehe.. kieorang balik pagi.. sampai pukul 1.. hehe... then hari ni ada something special laa.. 
alhamdulillah hari ni genap asma dengan sidia 11 bulan.. alhamdulillah.. pejam celik, pejam celik 9/1/2012 genap la setahun.. insyaallah.. alhamdulillah...banyak yang kami lalui bersama.. apa2 pun thanks alot 4 everything sayang.. semoga hubungan kita sampai ke jinjang pelamin dan kekal sepanjang hidup asma... insyaallah... rindu diaa walaupun dekat.. hehehe...sayang awak <3


Terima kasih , sebab awak saya ketawa
Terima kasih , sebab awak saya senyum sorang-sorang
Terima kasih , sebab awak saya kenal erti CINTA
Terima kasih , sebab awak saya ada perasaan RINDU
Terima kasih , sebab awak saya saya marah
Terima kasih , sebab awak saya cemburu
Terima kasih , sebab awak saya ada orang sayang
Terima kasih , sebab awak saya ada semangat
Terima kasih , sebab awak ada masa saya perlukan awak
DAN TERIMA KASIH SEBAB AWAK SAYA KENAL DERITA
TERIMA KASIH UNTUK SEGALA GALANYA :')





ok la sampai disini sahaja entry asma kali ini.. bubye..salam sayang dari asma... assalammualaikum :D





NOTAHATI: awak,thanks 4 everything selama saya dengan awak, saya bahagia sangat.. thanks alot dear.. suka msg tadi.. aummm.. hehee.. sayang awak... <3<3<3


No comments:

Post a Comment