thank you for opening my blog..salam sayang dari asma =)

Thursday, August 9, 2012

alhamdulillah 7m bersama


Assalammualaikum dan selamat petang semua..  hari ini asma just nak kongsi story morry sikit yang agak membosankan.. hurm.. nie korang puasa tak?? Haaaa... ada yang tak puasa ea?? Heheh.. tak pe.. tak pe.. nanti ganti ea.. asma sekrang agak bz buat assignment yang kena dihantar sebelum raya.. haaa... ckp pasal raya.. wahh.. tak sabar2 asma nak balik.. tinggal lagi seminggu ja lagi nak balik.. hooreyyyy! Naik bus pas2 dengaar lagu raya.. terbaik la kan.. heee... tak sabar nak tunggu hari tu.. tapi kalau naik bus dengar lagu india waktu balik raya.. hurmmmm.. hampeh! Tak da langsung suasana hari raya.. adoidoidoi.. sakit pulak atie kiten nie.. bak cakap budak bilik saya.. hehehe.. tak sabar nak jumpa family+kawan2+budakcomey saya di kedah.. rindu sama deaorang nie.. nanti kita jumpa ea..  haaa... cakap pasal budak comey saya.. alhamdulillah kami dah bersama 7m.. heee.. alhamdulillah laa.. ok la.. setakat nie saja yang mampu asma coretkan.. nanti asma post pasal raya pulak ea.. bubye.. assalammualaikum.. <3<3<3





Nota hati :-Awak dah cukup 7 bulan kita bersama.. saya harap hubungan kita nie kekal sehingga akhir hayat saya.. awak.. sepanjang 7 bulan bersama, saya dah cukup bahagia dengan awak, awak dah menjadi yang terbaik untuk saya.. awak sentiasa ada bila saya sedih dan happy.. awak.. saya rindu awak nyanyi dekat saya.. saya nak kan awak menjadi orang pertama dan terakhir untuk saya cintai.. itu pun kalau diredhai oleh allah.. malam2 saya selalu doakan untuk kita berdua bersama sehingga akhir hayat saya.. kadang2 saya juga terasa dengan awak.. tapi saya pendam ja.. saya tak nak awak risau.. saya tahu awak dah bz tambah2 masuk sem 5 nie.. awak jaga diri awak baik2 ea di poli 2.. saya sentiasa ada bersama awak walaupun kita jauh.. awak, saya rindu awak!! <3<3<3

No comments:

Post a Comment