thank you for opening my blog..salam sayang dari asma =)

Friday, October 28, 2011

kenapa dia x hargai aku??

salam dan selamat malam semuaa..hurmm..hari ini asma sedih sangat.. mngenai tajuk entry kali ini.. hurmm... banyak persoalan yang muncul dalam fikiran asma..asma kenal dia sejak dari sekolah lagi..  dulu diak caring,baik, bnyk kongsi cerita.. tetapi sekrang?? dia dah berubah sejak kami masuk u.. dia dah jadi sellfish.. msg pun dah x layan... jumpa pun dah tegur..hurm... kenpa?? bila time besday dia,asma org pertama wish..besday asma??entah la bab taun nie bln smbt besday sbb bln smpai g..heheh... hurm..kenapa dia x hargai aku??selama ni aku yg layan dia wak2 susah dn senang..tpi sekarang??dia dah makin lupa..aku yg ajar diamengenai fb,blog or else.. tpi now.. hurmm...hanya dia tulis nma org lain.. bila dia sakit aku slalu tnya dia.. tpi bila aku sakit?? langsung dia x pduli.. aku nie siapa bgi dia.. mungkin aku nie org yg x penah wujud dalam diri diaaa...aku sedar siapa aku..aku x scantik org lain... aku x sempurna macam org lain... hurmm....ok laaa..satakat nie saja luahan hati asma... bye..salam...

p/s:x da kena mgena langsung dgn org lain.. nie hanya luahan hati saja... jgn terasa... :(

No comments:

Post a Comment