thank you for opening my blog..salam sayang dari asma =)

Sunday, September 25, 2011

belah la weyhh!!

 Salam dan selamat malam semua...hari nie asma memang bengang dgn someone nie... haihh...memang kalau nampak 2 mcam nak tampaq ja muka dia 2...ingat dia bagus sangat... orang dah tolong dia,dok kutuk pulak kat belakang orang.. mai depan wat bagus... belah la weyhh..aku pun tak ingin la.. aku pun taw aku x perfect.. tapi aku memang geram dkt ang lama dah.. jangan ingt hang ja boleh marah..aku pun boleh la weyhh... kalau ang boleh dok guna orang len sabagai kepentingan ang... tunggu laaa... pakwe pun x ensem mana... perasan dah encem lebih... peh2 boleh pulak dok kutuk orang len punya... ang pun x perfect sngt la weyhh.... yang lain x taw laa nak kata...memang orang len boleh puji ang...tapi aku...haaaa ??sory laa weyhh....x da maknanya aku nak puji ang lebih3... kalau ada aku puji 2 pun myb langsung aku  xikhlas..

p/s:x dak maknya ada kawan jenis macam nie kalau dah taw perangai yang sebenar.. sory la kalau ada terasa... asma memang marah kat someone nie..soryyy...BELAH LA WEYH!!

No comments:

Post a Comment